Przejdź do treści

Blog o SEO i marketingu

Rozgość się i zobacz co dla Ciebie przygotowałem! Na moim blogu znajdziesz głównie artykuły o SEO i pozycjonowaniu. Piszę też o marketingu, reklamie i kreowaniu marki w internecie. PS. Znajdziesz tu sporo darmowych narzędzi i poradników! :)

noindex follow tag

Noindex, follow – co to jest i kiedy warto stosować?

W świecie SEO nie chodzi tylko o to, żeby strona była widoczna w Google, ale także o to, jakie podstrony mają się tam pojawiać i jak przepływa wartość linków w obrębie witryny. Jednym z narzędzi, które dają właścicielom stron ogromną kontrolę nad tym procesem, jest… Dowiedz się więcej »Noindex, follow – co to jest i kiedy warto stosować?

noindex tag kiedy używać

Noindex – co to jest i kiedy go stosować?

Optymalizacja strony internetowej to nie tylko dodawanie treści i zdobywanie linków. Równie ważne jest zarządzanie tym, co Google widzi i indeksuje. Jednym z kluczowych narzędzi, które daje Ci kontrolę nad tym procesem, jest znacznik noindex. W tym poradniku wyjaśniam, czym jest, jak działa i kiedy… Dowiedz się więcej »Noindex – co to jest i kiedy go stosować?

najpopularniejsze systemy cms

Najpopularniejsze systemy CMS w 2025 roku – TOP 11 [RANKING]

Każdy z systemów CMS ma inne mocne strony, ograniczenia i grupę użytkowników. W jednym przypadku sprawdzi się WordPress z ogromną liczbą wtyczek, w innym Joomla z rozbudowanym panelem czy Webflow dający pełną kontrolę nad wyglądem. W celu przygotowania tego rankingu wykorzystałem dane z serwisu W3Techs,… Dowiedz się więcej »Najpopularniejsze systemy CMS w 2025 roku – TOP 11 [RANKING]

linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne – jaką rolę pełni w SEO?

Linkowanie wewnętrzne, znany jako interlinking to jeden z tych elementów SEO, które są często niedoceniane, a mają ogromny wpływ na to, jak Twoja strona jest odbierana przez użytkowników i algorytmy wyszukiwarki. W 2025 roku, w dobie rozbudowanych serwisów, stale rosnących oczekiwań użytkowników i inteligentniejszych algorytmów… Dowiedz się więcej »Linkowanie wewnętrzne – jaką rolę pełni w SEO?

kanibalizacja treści w SEO

Czym jest kanibalizacja treści w SEO i jak sobie z nią radzić?

Kanibalizacja treści to problem, który może skutecznie obniżyć widoczność Twojej strony w Google, nawet jeśli masz świetny content. W 2025 roku, gdy konkurencja o wysokie pozycje jest ogromna, zrozumienie tego zjawiska i umiejętność jego eliminacji staje się kluczowe. Poniżej znajdziesz praktyczny poradnik — dowiesz się,… Dowiedz się więcej »Czym jest kanibalizacja treści w SEO i jak sobie z nią radzić?

jak założyć bloga na wordpress

Jak założyć bloga na WordPress? 11 prostych kroków!

W 2025 roku WordPress jest głównym systemem CMS dla ponad 541 milionów witryn internetowych na całym świecie. Jako platforma o otwartym kodzie oferuje spore możliwości personalizacji i skalowania. Jeżeli chcesz zbudować bloga od podstaw, potrzebujesz wiedzy o każdym etapie – od rejestracji domeny po jego… Dowiedz się więcej »Jak założyć bloga na WordPress? 11 prostych kroków!

zawieszenie wizytówki Google

Zawieszenie wizytówki Google – jak odzyskać dostęp i uniknąć problemów

Zawieszenie wizytówki w Google to problem, który może dotknąć każdą firmę, niezależnie od branży, w której działa. Gdy Twoja wizytówka Google przestaje być widoczna w wynikach wyszukiwania, tracisz nie tylko zasięg, ale i potencjalnych klientów. Dlatego w tym poradniku wyjaśniam, jak odzyskać dostęp do wizytówki… Dowiedz się więcej »Zawieszenie wizytówki Google – jak odzyskać dostęp i uniknąć problemów

język korzyści

Język korzyści w sprzedaży. Jak odkryć pragnienia klientów dzięki SEO?

Na hasło „język korzyści” wielu marketerów prawdopodobnie ziewa albo odruchowo przewija dalej. Nic dziwnego – to wyrażenie od kilku lat jest odmieniane przez wszystkie przypadki, najczęściej w sposób zupełnie nieprzemyślany. A tak naprawdę to wciąż jeden z najskuteczniejszych sposobów, żeby sprzedaż przestała być pasmem nieudanych… Dowiedz się więcej »Język korzyści w sprzedaży. Jak odkryć pragnienia klientów dzięki SEO?

Jak pisać treści pod AI Overviews

Pisanie treści pod AI Overview – najważniejsze zasady [TOP 7]

Funkcja AI Overview zyskuje coraz większy zasięg w wyszukiwarce Google. W marcu 2025 roku odpowiadała już za 13,14% wszystkich zapytań, podczas gdy w styczniu ten odsetek wynosił zaledwie 6,49% – wzrost jest niemal dwukrotny w ciągu dwóch miesięcy. Warto przy tym zauważyć, że aż 88,1%… Dowiedz się więcej »Pisanie treści pod AI Overview – najważniejsze zasady [TOP 7]