Przejdź do treści

Blog o SEO i marketingu

Rozgość się i zobacz co dla Ciebie przygotowałem! Na moim blogu znajdziesz głównie artykuły o SEO i pozycjonowaniu. Piszę też o marketingu, reklamie i kreowaniu marki w internecie. PS. Znajdziesz tu sporo darmowych narzędzi i poradników! :)

piramida linków

Piramida linków – co to jest i jak działa w SEO?

W strategiach SEO nie chodzi tylko o liczbę linków, ale również o ich strukturę, jakość i sposób powiązania między sobą. Jednym ze sposobów, który pozwala w bezpieczny sposób zwiększyć widoczność strony w Google, jest tzw. piramida linków. To technika organizowania linkowania w sposób hierarchiczny, by… Czytaj dalej »Piramida linków – co to jest i jak działa w SEO?

znikające opinie w google

Znikające opinie w Google – dlaczego recenzje są usuwane i jak je odzyskać?

Znikające opinie w Google to problem, który w ostatnich miesiącach nieco osłabł, ale nadal dotyka wielu właścicieli wizytówki GMB. Google usuwa opinie z różnych powodów, a co gorsze, nie zawsze informuje o tym użytkowników. W tym poradniku wyjaśniam, dlaczego opinie Google znikają i jak je… Czytaj dalej »Znikające opinie w Google – dlaczego recenzje są usuwane i jak je odzyskać?

google trends poradnik

Google Trends – jak korzystać, dlaczego warto i kiedy?

Google Trends przetwarza dane z zapytań w czasie rzeczywistym. Za jego pomocą jesteś w stanie monitorować zmienność zainteresowań, badać sezonowość i porównywać zapytania z uwzględnieniem lokalizacji oraz źródła wyszukiwań. W tym artykule nauczysz się wykorzystywać dane Google Trends w sposób przejrzysty i funkcjonalny. Poznasz metody… Czytaj dalej »Google Trends – jak korzystać, dlaczego warto i kiedy?

hotlinking

Hotlinking – co to jest i jak chronić swoje zasoby?

Czym jest hotlinking? Dlaczego jest groźny dla Twojej strony, i jak kradzież zasobów może Ci szkodzić, a Ty nawet o tym nie wiesz? Tradycyjnie podaję również gotowe rozwiązanie problemu! Zapraszam do czytania! Czym właściwie jest hotlinkowanie? Hotlinkowanie, czyli sytuacja, kiedy obrazy lub pliki (mogą to… Czytaj dalej »Hotlinking – co to jest i jak chronić swoje zasoby?

pozycjonowanie małego sklepu internetowego

Pozycjonowanie małego sklepu internetowego – Case Study

Wszyscy lubimy realne wyniki. Realne projekty. Dlatego dziś przedstawiam króciutkie case study! Pozycjonowanie małego sklepu internetowego od A do Z! Jakie były problemy do rozwiązania? Co zrobiłem z moim zespołem? Jakie wyniki osiągnęliśmy przy niewielkim budżecie? Zapraszam! Jak pozycjonować mały sklep internetowy? Rozpoznanie i cele… Czytaj dalej »Pozycjonowanie małego sklepu internetowego – Case Study

pozycjonowanie marki

Pozycjonowanie marki – co to jest? Popularne metody i strategie!

Wyobraź sobie rynek pełen marek. Dosłownie każda walczy o Twoją uwagę – kolorowym logo, chwytliwym hasłem, kuszącą ceną. Ale czy każda z nich rzeczywiście zostaje w Twojej głowie na dłużej? No właśnie. Tutaj wkracza pozycjonowanie marki – proces świadomego kształtowania obrazu firmy w umyśle odbiorcy.… Czytaj dalej »Pozycjonowanie marki – co to jest? Popularne metody i strategie!

ai overviews blog

Co Google AI Overviews może oznaczać dla Twojej strony internetowej?

Wprowadzenie Google AI Overviews w Polsce może mieć dla Twojej strony internetowej różne konsekwencje: od gwałtownego spadku liczby kliknięć o 34,5%, do ich wzrostu nawet o blisko 19%. Może też nie mieć żadnego wpływu. Jak to zwykle bywa w branży SEO, najlepsza odpowiedź zaczyna się… Czytaj dalej »Co Google AI Overviews może oznaczać dla Twojej strony internetowej?

thin content seo

Thin Content w SEO – czym jest i dlaczego szkodzi Twojej stronie?

Czym jest thin content? Dlaczego treści niskiej jakości mogą szkodzić Twojej stronie internetowej? Jak znaleźć „chude treści” na stronie www i je poprawić? No i najważniejsze – czy zawsze poprawianie to jedyna możliwość? Zapraszam do artykułu! Czym jest thin content? Thin content (z ang. „chuda… Czytaj dalej »Thin Content w SEO – czym jest i dlaczego szkodzi Twojej stronie?