Przejdź do treści

Blog o SEO, pozycjonowaniu i marketingu

Rozgość się i zobacz co dla Ciebie przygotowałem! Na moim blogu znajdziesz głównie artykuły o SEO i pozycjonowaniu. Piszę też o marketingu, reklamie i kreowaniu marki w internecie. PS. Znajdziesz tu sporo darmowych narzędzi i poradników! :)

jak pozycjonowac wizytowke google

Jak pozycjonować wizytówkę Google?

Aby pozycjonować wizytówkę Google, najpierw utwórz ją lub przejmij kontrolę nad istniejącym profilem GMF. Następnie znajdź frazy kluczowe opisujące specyfikę firmy, których mogą używać jej potencjalni klienci. Uzupełnij dane adresowe na wizytówce Google i wybierz odpowiednią kategorię działalności. Dodaj opis firmy i zdjęcia. Zbieraj i… Czytaj dalej »Jak pozycjonować wizytówkę Google?

jak zostać copywriterem

Jak zostać copywriterem? 4 proste kroki do zdobycia zleceń!

Zawód copywritera wciąż zyskuje na popularności, jeśli chodzi o pracę zdalną. Wokół krążą mity, że wystarczy dobrze pisać lub płynnie posługiwać się promptami w Chat GPT. Dlatego wiele osób w różnym wieku, szczególnie młodych, decyduje się na próbę swoich sił w copywritingu, chcąc pracować zdalnie.… Czytaj dalej »Jak zostać copywriterem? 4 proste kroki do zdobycia zleceń!

jak promować lokalną firmę

Promocja lokalnej firmy – jak powinna wyglądać od „A” do „Z”?

Prowadzisz firmę – salon fryzjerski, małą piekarnię, warsztat samochodowy lub butik z wyjątkową odzieżą. Masz świetny produkt lub usługę i gwarantujesz wysoką jakość. Jest tylko jeden problem; ludzie o tym nie wiedzą. A nawet jeśli ktoś wyszukuje w internecie ofertę z Twojej branży, trafia do… Czytaj dalej »Promocja lokalnej firmy – jak powinna wyglądać od „A” do „Z”?

link erosion

Link Erosion – co to jest i jak temu zapobiegać?

Czym jest link erosion? Jakie są przyczyny tego zjawiska i jak temu zapobiec? Jak erozja linków może wpływać na stronę internetową i jej widoczność w wyszukiwarkach? Krótki poradnik! Co to jest link erosion? Link erosion / link rot (erozja linków) to zjawisko stopniowego zanikania wartości… Czytaj dalej »Link Erosion – co to jest i jak temu zapobiegać?

jak stosować słowa łączące w SEO

Słowa łączące SEO – czym są i dlaczego warto je używać?

Dobry tekst to podstawa. Powinien przyciągać odbiorców i sprawiać, że pozostaną na stronie dłużej. Co więcej, porządnie napisana treść może wynieść Twoją witrynę na szczyt wyników wyszukiwania. Istnieje jednak kilka warunków, które musisz spełnić. Najważniejsze z nich to przede wszystkim wykorzystanie słów łączących, a dodatkowo… Czytaj dalej »Słowa łączące SEO – czym są i dlaczego warto je używać?

jak napisać dobry tekst na stronę internetową

Jak napisać dobry tekst na stronę internetową? Pisz sprawnie i skutecznie jak copywriter

Dobry tekst jest tym, co może przyciągnąć do Ciebie nowego klienta lub przeciwnie – odstraszyć odbiorcę już po pierwszym kontakcie z Twoją marką. Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy, a tekst jest jednym z podstawowych elementów wpływających na jej atrakcyjność. Dobry tekst to taki, który… Czytaj dalej »Jak napisać dobry tekst na stronę internetową? Pisz sprawnie i skutecznie jak copywriter

dobry copywriter

Jakie cechy powinien mieć dobry copywriter? 7 sekretów udanej współpracy!

Dobry copywriter, czyli jaki? Co to oznacza w praktyce? Czy „lekkie pióro”, terminowość, znajomość marketingu i branży, w której się działa wystarczą, żeby osiągnąć sukces w tym zawodzie?  I wreszcie – w jaki sposób dobrać copywritera do swojej agencji lub marki? Na co zwrócić szczególną… Czytaj dalej »Jakie cechy powinien mieć dobry copywriter? 7 sekretów udanej współpracy!