Przejdź do treści

Strony internetowe

Strony internetowe bez tajemnic! Informacje i poradniki o tworzeniu, budowaniu oraz rozwijaniu stron www! Od technicznych porad, przez własne doświadczenia, aż po narzędzia przydatne podczas prac ze stronami internetowymi!

linki sitewide

Linki sitewide – czym są i kiedy pomagają w SEO?

Jeśli prowadzisz stronę internetową i interesujesz się pozycjonowaniem (SEO), z pewnością zetknąłeś się z pojęciem linków sitewide. W tym artykule wyjaśnię, co to takiego, jak wpływają na widoczność Twojej strony w Google i czy warto z nich korzystać – a jeśli tak, to jak robić… Czytaj dalej »Linki sitewide – czym są i kiedy pomagają w SEO?

czym jest tag kanoniczny canonical

Czym jest canonical i dlaczego tag kanoniczny jest ważny dla SEO?

Dziś opowiem czym jest tag kanoniczny, znany również jako canonical. Jeśli masz w witrynie podobne lub zduplikowane podstrony – ten tag może zadecydować, która wersja trafi do wyników wyszukiwania. Wpływa również na to, jak wyszukiwarki rozumieją Twoją stronę www. Co to jest tag kanoniczny? Tag… Czytaj dalej »Czym jest canonical i dlaczego tag kanoniczny jest ważny dla SEO?

jak zostać copywriterem

Jak zostać copywriterem? 4 proste kroki do zdobycia zleceń!

Zawód copywritera wciąż zyskuje na popularności, jeśli chodzi o pracę zdalną. Wokół krążą mity, że wystarczy dobrze pisać lub płynnie posługiwać się promptami w Chat GPT. Dlatego wiele osób w różnym wieku, szczególnie młodych, decyduje się na próbę swoich sił w copywritingu, chcąc pracować zdalnie.… Czytaj dalej »Jak zostać copywriterem? 4 proste kroki do zdobycia zleceń!

jak promować lokalną firmę

Promocja lokalnej firmy – jak powinna wyglądać od „A” do „Z”?

Prowadzisz firmę – salon fryzjerski, małą piekarnię, warsztat samochodowy lub butik z wyjątkową odzieżą. Masz świetny produkt lub usługę i gwarantujesz wysoką jakość. Jest tylko jeden problem; ludzie o tym nie wiedzą. A nawet jeśli ktoś wyszukuje w internecie ofertę z Twojej branży, trafia do… Czytaj dalej »Promocja lokalnej firmy – jak powinna wyglądać od „A” do „Z”?

czym jest crawling strony internetowej

Czym jest crawling strony internetowej?

Czym jest crawling? Jak roboty crawlują Twoją stronę internetową? Co wpływa na ich skuteczność i jak poprawić cały proces? Zapraszam do krótkiego i konkretnego poradnika! Co to jest crawling? Crawling (z ang. crawl – pełzać) to proces, w którym specjalne programy – tzw. roboty (boty)… Czytaj dalej »Czym jest crawling strony internetowej?

link erosion

Link Erosion – co to jest i jak temu zapobiegać?

Czym jest link erosion? Jakie są przyczyny tego zjawiska i jak temu zapobiec? Jak erozja linków może wpływać na stronę internetową i jej widoczność w wyszukiwarkach? Krótki poradnik! Co to jest link erosion? Link erosion / link rot (erozja linków) to zjawisko stopniowego zanikania wartości… Czytaj dalej »Link Erosion – co to jest i jak temu zapobiegać?

link velocity czym jest

Czym jest link velocity i co znaczy w SEO?

Linki odgrywają rolę w SEO, mówi się mocy linku, link juice, czy autorytecie. Jest jeszcze jeden mniej znany, a równie ważny wskaźnik – link velocity. Czym dokładnie jest, dlaczego warto go monitorować i jak wpływa na widoczność Twojej strony w Google? Zapraszam! Co to jest… Czytaj dalej »Czym jest link velocity i co znaczy w SEO?

jak stosować słowa łączące w SEO

Słowa łączące SEO – czym są i dlaczego warto je używać?

Dobry tekst to podstawa. Powinien przyciągać odbiorców i sprawiać, że pozostaną na stronie dłużej. Co więcej, porządnie napisana treść może wynieść Twoją witrynę na szczyt wyników wyszukiwania. Istnieje jednak kilka warunków, które musisz spełnić. Najważniejsze z nich to przede wszystkim wykorzystanie słów łączących, a dodatkowo… Czytaj dalej »Słowa łączące SEO – czym są i dlaczego warto je używać?