Jak sprawdzić pozycje strony w Google?
Jak sprawdzić pozycje strony w wyszukiwarce Google? Dlaczego monitoring pozycji jest istotny? Czy można sprawdzić pozycje za darmo? Przeczytaj poradnik i sprawdź darmowe narzędzia!
Strony internetowe bez tajemnic! Informacje i poradniki o tworzeniu, budowaniu oraz rozwijaniu stron www! Od technicznych porad, przez własne doświadczenia, aż po narzędzia przydatne podczas prac ze stronami internetowymi!
Jak sprawdzić pozycje strony w wyszukiwarce Google? Dlaczego monitoring pozycji jest istotny? Czy można sprawdzić pozycje za darmo? Przeczytaj poradnik i sprawdź darmowe narzędzia!
Jeśli prowadzisz stronę internetową i interesujesz się pozycjonowaniem (SEO), z pewnością zetknąłeś się z pojęciem linków sitewide. W tym artykule wyjaśnię, co to takiego, jak wpływają na widoczność Twojej strony w Google i czy warto z nich korzystać – a jeśli tak, to jak robić… Czytaj dalej »Linki sitewide – czym są i kiedy pomagają w SEO?
Dziś opowiem czym jest tag kanoniczny, znany również jako canonical. Jeśli masz w witrynie podobne lub zduplikowane podstrony – ten tag może zadecydować, która wersja trafi do wyników wyszukiwania. Wpływa również na to, jak wyszukiwarki rozumieją Twoją stronę www. Co to jest tag kanoniczny? Tag… Czytaj dalej »Czym jest canonical i dlaczego tag kanoniczny jest ważny dla SEO?
Zawód copywritera wciąż zyskuje na popularności, jeśli chodzi o pracę zdalną. Wokół krążą mity, że wystarczy dobrze pisać lub płynnie posługiwać się promptami w Chat GPT. Dlatego wiele osób w różnym wieku, szczególnie młodych, decyduje się na próbę swoich sił w copywritingu, chcąc pracować zdalnie.… Czytaj dalej »Jak zostać copywriterem? 4 proste kroki do zdobycia zleceń!
Prowadzisz firmę – salon fryzjerski, małą piekarnię, warsztat samochodowy lub butik z wyjątkową odzieżą. Masz świetny produkt lub usługę i gwarantujesz wysoką jakość. Jest tylko jeden problem; ludzie o tym nie wiedzą. A nawet jeśli ktoś wyszukuje w internecie ofertę z Twojej branży, trafia do… Czytaj dalej »Promocja lokalnej firmy – jak powinna wyglądać od „A” do „Z”?
Czym jest crawling? Jak roboty crawlują Twoją stronę internetową? Co wpływa na ich skuteczność i jak poprawić cały proces? Zapraszam do krótkiego i konkretnego poradnika! Co to jest crawling? Crawling (z ang. crawl – pełzać) to proces, w którym specjalne programy – tzw. roboty (boty)… Czytaj dalej »Czym jest crawling strony internetowej?
Czym jest link erosion? Jakie są przyczyny tego zjawiska i jak temu zapobiec? Jak erozja linków może wpływać na stronę internetową i jej widoczność w wyszukiwarkach? Krótki poradnik! Co to jest link erosion? Link erosion / link rot (erozja linków) to zjawisko stopniowego zanikania wartości… Czytaj dalej »Link Erosion – co to jest i jak temu zapobiegać?
Linki odgrywają rolę w SEO, mówi się mocy linku, link juice, czy autorytecie. Jest jeszcze jeden mniej znany, a równie ważny wskaźnik – link velocity. Czym dokładnie jest, dlaczego warto go monitorować i jak wpływa na widoczność Twojej strony w Google? Zapraszam! Co to jest… Czytaj dalej »Czym jest link velocity i co znaczy w SEO?
Blog firmowy to Twoja wizytówka i najlepsze możliwe źródło ruchu. Dlaczego? Opowiem Ci jak prowadzić bloga firmowego i dlaczego warto to zrobić! Poznaj darmowe 16 porad!
Dobry tekst to podstawa. Powinien przyciągać odbiorców i sprawiać, że pozostaną na stronie dłużej. Co więcej, porządnie napisana treść może wynieść Twoją witrynę na szczyt wyników wyszukiwania. Istnieje jednak kilka warunków, które musisz spełnić. Najważniejsze z nich to przede wszystkim wykorzystanie słów łączących, a dodatkowo… Czytaj dalej »Słowa łączące SEO – czym są i dlaczego warto je używać?